Michaela Kochanova
Webová stránka značky: Michaela KochanovaMichaela Kochanova je značka veganské a bio dekorativní kosmetiky. Díky české majitelce spojuje nejkratší cestou české a slovenské zákaznice přímo s výrobcem. U zahraničních značek jsme se mohly potýkat s naprostou nevhodností odstínů dekorativních výrobků určených pro zahraniční trh, zejména jihoevropský. Nyní si můžeme samy určovat, které výrobky chceme.
Výrobky toho nejčistšího složení a nejlepších vlastností jsou tedy nejen čistě přírodní, ale také zcela veganské, bez živočišných surovin - bez karmínu, šelaku, včelího vosku. Hodnotné minerály, např. slída, oxidy železa, zajišťující dlouhotrvající efekt zde nahrazují laciné a běžné suroviny jako mastek nebo barviva z hnědouhelného dehtu, které se vyskytují v produktech jiných výrobců. Výrobky jsou nově konzervovány stříbrem, což je nejen konzervat, ale také aktivní ingredience s antibakteriálními a hojivými účinky. Obaly jsou vybrány s maximálním respektem k životnímu prostředí. Neobsahují sekundární balení, polepky produktů jsou papírové, namísto plastových.
Michaela Kochanová je jméno české majitelky dekorativní kosmetické značky.
"Od roku 2011 se věnuji přírodní dekorativní kosmetice. V tom roce jsem převzala italskou bio dekorativku Cosm´etika a během pár let jsem ji přetvořila v českou značku. Českým a slovenským ženám v té době nevyhovovalo, že v obchodech jsou sice dekorativní produkty, i ty přírodní, barevně však není z čeho vybírat. Pudry i krémy byly nejčastěji tmavě oranžové až hnědé, protože český a slovenský trh je v evropském měřítku příliš malý, aby pro něj vznikaly speciální odstíny produktů. Nebyl tu žádný výrobce, který by zajistil, že dostaneme něco, co je barevně určeno pro nás. V naprosté většině případů u nás distributoři a prodejci dekorativní kosmetiky prodávali produkty určené pro francouzský a italský trh, v menší míře německý. Tyto trhy jsou v Evropě největší a výrobky tak mají zaručený odbyt. Postupně jsem na náš trh přinesla vlastní produkty, které byly přesně pro nás. V roce 2015 jsem uvedla na trh BB krém využívající nejnovější technologie včetně konzervace mikrostříbrem. Krém byl další roky velmi oblíbeným, podle mnoha ohlasů zákaznic nejlepší BB krém na trhu. Globální nepřízně osudu se pak podílely na výpadku ve výrobě. Zájem o BB krém pokračoval i po letech. Rozhodla jsem se krém vrátit zpět na trh. Tentokrát pod jinou značkou, abych splnila požadavky certifikací, které se udělují značce, ne produktu. A také abych mohla začít novou etapu v přírodní dekorativní kosmetice. V roce 2021, po deseti letech s přírodní dekorativní kosmetikou. Tato značka se jmenuje Michaela Kochanova."
Stránka 1 z 1 - 1 položek celkem